czwartek, 17 lipca 2014

Jak się zachować w sytuacji, kiedy się zakochałam i nie jestem pewna wzajemności?

Cześć! W dzisiejszym poście napiszę o tym: Jak się zachować w sytuacji, kiedy się zakochałam i nie jestem pewna wzajemności? I jak zachowuje się większość dziewczyn kiedy się zakocha?
Zaczynamy:

1. Zachowuję się dziwnie.
2. Boli mnie wzrok od wpatrywania się w niego.
3. Staram się z nim spędzać jak najwięcej czasu.
4. Próbuję to ukryć, ale mi nie wychodzi.
5. Uprawiam jego Hobby, nawet jeśli mi się nie podoba. 

A teraz będzie co robić jeśli nie będziesz pewna uczuć tej drugiej osoby:

1. Nie narzucam się, żeby się nie skompromitować przed nim. 
2. Daję liściki od ,, Tajemniczej Wielbicielki ''. ( jeśli chodzi o szkołę )
3. Śledzę jego zachowanie w stosunku do mnie.
4. Pytam się czy ktoś mu się podoba, licząc na pozytywną odpowiedź i że to jestem ja!

Liczę na to, że się przyda. Następnym razem napiszę o tym, jak się zachowywać w stosunku do rywalek w szkole ( jak je traktować i tp...). Pokażę jak ja się zachowuję.

Pozdrawiam!
Szaza

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz