poniedziałek, 14 lipca 2014

Co zrobić, gdy moja przyjaciółka ma chłopaka i nie ma dla mnie czasu?

Cześć! Dzisiaj będzie post o tym: Co zrobić, gdy moja przyjaciółka ma chłopaka i nie ma dla mnie czasu?
Zaczynamy:

1. Nie denerwowała się tym i znalazłabym sobie jakieś zajęcie. 
2. Spróbowałabym jej jakoś o tym powiedzieć, tylko tak, żeby jej nie urazić i nie zepsuć przyjaźni.
3. Nie pokazywałabym zazdrości. 
4. Życzyłabym przyjaciółce szczęścia w związku.

 W kolejnym poście napiszę o tym jak zachowuję się i jak zachować się w sytuacji, kiedy jakiś chłopak ci się podoba, a ty nie wiesz czy on odwzajemnia to uczucie. I jak zachowuje się większość dziewczyn. 
( napiszę jak ja się zachowuję, bo obecnie się zakochałam )

Pozdrawiam!
Szaza

1 komentarz:

  1. Fajny blog! Twoje informacje na pewno przydadzą mi się. Zaobserwuję twojego bloga, jak ty zaobserwujesz mojego :)...

    OdpowiedzUsuń