czwartek, 7 sierpnia 2014

Super look

Hejka!
Przepraszam Was za to, że nie wchodziłam na bloga, ale to tylko dla tego, że nie miałam czasu. Teraz Wam to wynagrodzę. Pokaże Wam moje stylizacje:
Zaczynamy:







To jest stylizacja ala Violetta. Moja ulubiona spódnica plus biała bluzka na ramiączkach. Do tego dodatek w postaci różowego paska dopełnia się w całej stylizacji.







Elegancka sukienka w kwiatki jest idealna na lato. Nie tylko na jakieś luksusowe wyjścia, ale także na wyjście na przykład na plażę. To zależy od waszego wyboru.










To jest typowo letni, zwykły strój. Koszula w kratkę plus moje ulubione spodenki super do siebie pasują. A zawiązana koszula na wysokości biustu ładnie wygląda w letni dzień.








Biała bluzka w paski z długim rękawem plus sportowe spodenki ładnie do siebie pasują. Typowo sportowy strój doda Wam więcej pewności siebie dla tych, którzy kochają sport. A ja jestem fanką sportu uwielbiam grać w piłkę nożną i w badmintona. Ale o tym opowiem kiedy indziej.








Szara bluzka z błyszczącym napisem plus getry fajnie się łączą. Ten strój można wykorzystać jako sportowy, albo też do szkoły. Tylko uważajcie, żeby getry nie były zbyt cienkie, żeby nie prześwitywały.








Tu mamy zwykły przeciętny strój. Hawajskie spodenki są super do tego zwykła bluzka i mamy fajną stylizację.


W następnym poście będą fryzury. Bo muszę umyć włosy.

Pozdrawiam!
Martysia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz